Poporodní kurzy ZIMA – Srovnání před a po.

V neděli 17.3. 2018 byl ukončen první z kurzů zdravotního poporodního cvičení v tomto roce. 

Jako muž mám nevýhodu v tom, že se ke mně, zcela pochopitelně, fotografie před/po dostávají velice zřídka. O to větší byla moje radost, když se ve zpětných vazbách od maminek, které pomalu začínají přistávat v mém mailu, dvě fotografická srovnání objevila. 🙂 Mám z takových výsledků nesmírnou radost.
Věřím, že to, co své svěřenkyně učím, funguje a dokáže jim to pomoci, ale není nic lepšího, než když se vše manifestuje skrze jejich dosažené úspěchy. Přeci jen, důkaz místo slibů!

Míše i Nikče bych tímto chtěl poděkovat za důvěru a možnost sdílet plody jejich práce. Však posuďte sami:

MÍŠA

„I když se cvičení (sportu) věnuji již dlouhodobě, poporodní cvičení mi dalo novou motivaci, nový směr ve cvičení. Každý den si najdu alespoň 15 min doma, abych se věnovala sama sobě a svému tělu (beru to i jako relax). Vidím znatelné výsledky na své postavě. Sedy lehy jsem na doporučení pana instruktora úplně vypustila a břišní svaly se rýsují znatelněji a viditelněji a nezatěžuji tím páteř. Zlepšilo se mi držení těla a postavy celkově, záda mě bolí méně, cítím se celkově lépe, ale pořád je co zlepšovat.

Je to hodně o spojitosti myšlení („hlavy“) s dechem a soustředěnosti,uvolnění.Vlastně se tak nějak dostanete do nitra Vašeho těla a zjistíte jak je důležité zpevnit tělo jako celek a ne jen povrchově se soustředit na úpravu nedokonalostí.Vše vychází zvnitřku k zevnějšku:) Všechno je to ve vlastním myšlení a přístupu a důležitá je pravidelnost. Cvičení se musí stát součástí-rutinou Vašeho života a ne jenom „musím cvičit“.

NIKČA

„Jsem 2 a půl roku po porodu a spíše rekreační sportovec. Poslední 2 roky se o sport zajímám víc a snažím se se sebou něco dělat avšak takové výsledky jako cvičením s vámi se po tak krátké době nikdy neukázaly.  Jsem z toho nadšená. Udělalo mi úplně jiný pohled na to jak docílit nějakého výsledku. Cvičení mě baví, nezabere hodiny a ráda si na něj udělám čas třeba třikrát denně. Můj mozek začal neustále myslet na to že se nemám hrbit a že mám cvičit a konečně mě začal poslouchat což byl u mě největší problém.  Času kdy jsem se pořádně narovnala nebo udělala čas na sebe bylo v mém dni opravdu málo a teď se cítím stoprocentně lépe, chodím s větším sebevědomím a myslím na to téměř při každém kroku, cítim jak má záda i břicho  dostala jiný tvar a mají  větší sílu se udržet rovně a bez bolesti. Nevzdám to a snad se pohnu ještě dál. Každopádně děkuji za tuto zkušenost, při cvičení mi nepřišlo zbytečné vůbec nic. Naopak bych ráda zkusila i jiné cviky tak se třeba ještě uvidíme.“

Jarní kurzy jsou již plné, ale šance na přihlášení do letních kurzů budou zase v polovině května. Neváhejte mě kontaktovat v případě jakýchkoli dotazů.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *